11 lipca 2015

Liebster Blog Award 2015

Dzisiaj troszkę nietypowy post. Niedawno zostałam nominowana przez Dagmarę z blogu "Na Ciasteczkowych Papierach" do LIEBSTER BLOG AWARD. Jeszcze raz bardzo dziękuję ;). Cieszę się, że ktoś zwrócił uwagę na mojego bloga.

 
A o co chodzi w tej nominacji?
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Odpowiedzi na pytania Dagmary:

1. Kto namówił Cię do założenia bloga?
Od dłuższego czasu zastanawiałam się nam założeniem własnego bloga. Poniekąd namówiła mnie do tego siostra.

2. Co porabiasz gdy nie blogujesz i nie gotujesz?
Gdy nie bloguję i nie gotuję, to trenuję. A dokładnie lekkoatletykę.

3. Jaki jest największy kulinarny sukces i porażka?
Sukcesem jest dla mnie każda wygrana w konkursie. Za moja największą porażkę uznaje każdy wypiek, który mnie nie zadowala ;)

4. Kto jest Twoim kulinarnym idolem?
Jest ich wielu. Na pewno Ewa Wachowicz, Nigella Lawson i Rachel Khoo. Z panów to zdecydowanie Gordon Ramsay oraz Paul Hollywood i jego cudowne chleby.

5. Jaka jest Twoja ulubiona książka o tematyce kulinarnej?
Uwielbiam książki Pani Doroty Świątkowskiej z blogu Moje Wypieki oraz książkę Pawła Małeckiego "Cukiernia Lidla" i te ich wszystkie piękne zdjęcia!

6. Dzień zaczynam od...
Zawsze od śniadania. Bez niego nie wychodzę z domu ;D

7. Jaka jest Twoja ulubiona światowa kuchnia?
Zdecydowanie włoska. Uwielbiam ich makarony, risotto, lasagne i wszystkie pyszne, tradycyjne dla tej kuchni potrawy.

8. Jaki smak najbardziej oddaje Twój charakter?
Słodki smak owoców, tych sezonowych ;P

9. Co najdziwniejszego jadłeś/jadłaś?
Karmę dla królików?!

10. Jaki byłby Twój wymarzony tort urodzinowy?
Mały, nie za słodki, zrobiony przez bliska mi osobę.

11. Jakie danie lub deser przygotowałbyś/przygotowałabyś dla ukochanej osoby?
Byłby to oczywiście deser. A jaki? Na pewno z dodatkiem ciemnej czekolady i czerwonych owoców.


Moje pytania do nominowanych blogów:

1. Co zabrałbyś/zabrałabyś na bezludną wyspę? (możesz wziąć tylko jedną rzecz)

2. Ile lat miałeś/miałaś, kiedy pierwszy raz sam/sama coś ugotowałeś/ugotowałaś?

3. Kuchenny gadżet, którego nie może zabraknąć w twojej kuchni?

4. Jaki jest twój ulubiony program kulinarny?

5. Skąd pomysł na nazwę bloga?

6. Moim największym marzeniem jest...

7. Ulubione ciasto?

8. Trampki, szpilki, adidasy, baleriny, klapki? Które wybierasz? Uzasadnij.

9. Jakiego kucharza chciałbyś/chciałabyś poznać? Uzasadnij wybór.

10. Najważniejsza wartością w życiu człowieka jest...

11. Za 20 minut odwiedzą cię znajomi. Co przygotujesz w tak krótkim czasie?


Do zabawy nominuję:






6. http://www.kulinarneprzygodygatity.pl/






 
 
 
* zdjęcie zaczerpnięte ze strony 
http://notodoesfantasia.blogspot.com/2014/08/nominadas-los-premios-liebster-award.html

2 komentarze:

Printfriendly