6 stycznia 2016

Krem Kinder Chocolate

 
Pyszny krem z batoników Kinder Chocolate. Można go wykorzystać jako dodatek do ciast, deserów, lub podawać na kromce chleba. Ja wykorzystałam go do przygotowania, m.in. Ciasta Kinder Chocolate (klik) .Bardzo polecam!

 
Składniki:

150 g batoników Kinder Chocolate (12 sztuk)
30 g masła
30 g słodkiej śmietanki kremówki 30-36 %

 
Przygotowanie:
 
Batoniki Kinder Chocolate posiekać nożem, umieścić w garnuszku. Dodać masło i śmietankę. Podgrzewać na małym ogniu, cały czas mieszając, aby masa się nie przypaliła. Podgrzewać do rozpuszczenia składników.
Gotowy krem przelać do słoiczka. Przechowywać w lodówce. Podczas chłodzenia krem gęstnieje. Smacznego
!

6 komentarzy:

  1. Mniam,mniam u mnie byłby chyba wyjadany łyżeczka 😋

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super pomysł :) na pewno skorzystam, gdy będę piekła bądź chciała zrobić wafle przekładane ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, mam pytanie ile składników musiałabym użyć, żeby przełożyć jedna warstwe tortu średnica 26?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,
      Powyższe proporcje wystarczą. Jednak ja przełożyłabym tort kremem na bazie właśnie powyższego przepisu. Np. Tak jak w tym przepisie ---> http://nastoletniewypiekanie.blogspot.com/2015/07/tort-toffifee.html

      Usuń

Printfriendly