31 maja 2017

Warsztaty z Agnieszką Jasińską- Fit słodkości

 
Słodkości w wersji zdrowej? Takie z naturalnych Bio produktów? To do mnie przemawia i to bardzo! Dzisiaj miałam przyjemność uczestniczyć w warsztatach organizowanych przez Agnieszkę Jasińską-  finalistkę 6-stej edycji programu Hell's Kitchen, autorkę bloga Kulinarne Nawigacje i przede wszystkim ciepłą osobę z pasją i marzeniami.
 
Warsztaty odbyły się w BioBazarze w Katowicach- świetne miejsce, gdzie kupić można produkty naprawdę wysokiej jakości takie jak: sery, mięso, wędliny, warzywa, owoce i produkty suche typu bakalie, mąki itp.

Podczas dwugodzinnych warsztatów przygotowaliśmy:
- kokosowe batoniki Bounty w czekoladzie
- chrupiące ciasteczka z mascarpone i tahini
- krówki z makiem
 
Bardzo dziękuję za miło spędzony czas i przekazaną wiedzę. Mam nadzieję, że do zobaczenia! :)

 

3 komentarze:

  1. Super! Wspaniale, że bierzesz udział w przeróżnych szkoleniach, warsztatach :) Chciałam zapytać zapytać gdzie szukać takich szkoleń i warsztatów? ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydarzenia na Facebooku, ogłoszenia w Twojej okolicy itp. Trzeba łapać okazje! :) Zapewniam, że po pierwszych warsztatach będą kolejne ;)

      Usuń
    2. Dziękuję! :) Mam nadzieje, że uda mi się złapać taką okazję :)

      Usuń

Printfriendly