8 września 2017

Green smoothie bowl

 
Zdrowa micha zielonego smoothie z awokado, jarmużem lub szpinakiem, młodym jęczmieniem, mlekiem kokosowym i ulubionymi dodatkami na wierzchu. Śniadanie mistrzów i prawdziwych smakoszy! Micha gotowa w kilka minutek- wystarczy wszystko zmiksować do uzyskania gęstego zielonego smoothie. Polecam!!


Składniki: (na 1 porcję)

Smoothie:
1 awokado
1 banan
garść szpinaku lub liści jarmużu
200 ml mleka kokosowego (polecam domowej roboty)
1 łyżka młodego jęczmienia
ewentualnie odrobina miodu

Dodatki:
sezam
plasterki banana
pestki dyni
fistaszki
starta gorzka czekolada


Przygotowanie:

Awokado i banana obrać. Z pierwszego owocu usunąć pestkę. Wszystkie składniki smoothie zmiksować do gładkości w blenderze, w razie potrzeby dosłodzić miodem. Zieloną "miksturę" przelać do miseczki, udekorować dodatkami, np. plasterkami banana, sezamem, pestkami dyni, fistaszkami i gorzką czekoladą. W sumie dajcie wszystko to, co lubicie i macie pod ręką ;). Green smoothie bowl podawać od razu lub po schłodzeniu. Smacznego!

Źródło: klik
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Printfriendly